سایت اختصاصی سید علی

همیشه لینک های ورودی با کیفیت یکی از مهم ترین عوامل برای جذب بازدید کننده است. اینگونه لینک های ورودی نه تنها از طریق کلیک خوردن بازدید کننده ها را روانه سایت شما می کنند، بلکه باعث بالاتر آمدن موضوعات شما در جستجو های موتور های جستجو می شود. به دست آوردن چنین لینک هایی ممکن است بسیار مشکل باشد اما در نهایت می تواند منجر به افزایش پیج رنک سایت شما نیز بشود.

شما می توانید با رعایت ۲۰ نکته زیر سیل بازدید کنندگان را به وب سایت خود روانه کنید :

۱- محتوا مهم ترین عامل است : یکی از عوامل بسیار مهم این است که شما مطالب دست اول و غیر تکراری را در سایت خود قرار دهید. از کپی پیست کردن مطالب به شدت بپرهیزید.

۲- مطالب را به صورت منظم به سایت خود اضافه کنید : افرادی که مطالب را بر اساس یک برنامه مشخص و منظم به سایت خود اضافه می کنند، نه تنها باعث ترغیب بازدیدکنندگان به مراجعه مجدد می شوند بلکه باعث افزایش مطالب مرتبط در سایت خود می شوند که هر دوی این عوامل باعث بالاتر رفتن رتبه وب سایت می شود.

۳- ایندکس شدن : آدرس وب سایت خود را به موتور های جستجو مانند گوگل و یاهو و بینگ ارسال کنید. این عمل باعث می شود که موتور های جستجو سریعتر متوجه سایت شما شوند و مطالب سایت شما را در جستجو های خود به نمایش بگذارند.

۴- ارتباط برقرار کنید : با وبمسترهایی که در زمینه کاری شما فعالیت می کنند ارتباط برقرار کنید و سعی کنید آنها را قانع کنید که سایت شما را لینک کنند. اما مراقب باشید که تبادل لینک ممکن است به عنوان اسپم شناخته شود. پس در تبادل لینک و یا خرید لینک از سایت های دیگر دقت بیشتری کنید.

۵- فلش، آجکس و فریم ها ممکن است مشکل ساز شوند : سعی کنید که به هیچ عنوان از فریم ها استفاده نکنید و از فلش و اجکس هم تنها در جایی که واقعا نیاز است استفاده کنید. معمولا صفحه هایی با چنین تکنولوژی هایی به سختی ایندکس می شوند.

۶- مقالات خود را برای سایت های مقاله ارسال کنید : سایت هایی مانند Goarticle و EzineArticles می توانند ترافیک خوبی به سایت شما بفرستند.

۷- کلمات کلیدی مناسبی در تگ تایتل خود بنویسید : با این کار، ربات های جستجو بهتر متوجه می شوند که صفحه مورد نظر شامل چه جیز هاییست. در نتیجه در جستجو های مرتبط، سایت شما نیز به نمایش گذاشته می شود.

۸- یک وبلاگ ایجاد کنید : یک وبلاگ ایجاد کنید و به طور منظم در آن مطالب منحصر به فرد قرار دهید.

۹- به سایت هایی مانند وردپرس لینک بدهید : هر چند این کار ممکن است تاثیری در بهبود سایت شما نداشته باشد اما اگر به طور مثال از وردپرس استفاده می کنید بهتر است بگذارید یک لینک به سایت اصلی آن در فوتر سایت شما باشد.

۱۰- با ایجاد بوک مارک در سایت های شبکه اجتماعی ترافیک جذب کنید : برخی ممکن است به شما سایت هایی مانند Digg را پیشنهاد کنند اما دقت کنید که سایت های کوچکتر مانند Designfloat شانس بیشتری برای شما برای قرار گرفتن در صفحه اولشان فراهم می کنند.

۱۱- مطالب بحث برانگیز بنویسید : با قرار دادن مطالب بحث برانگیز می توانید بازدید کنندگان را وادار به نظر دادن کنید! اگر مطلبی بنویسید که همه آن را تایید کنند انگیزه ای برای نظر دادن به وجود نمی آید.

۱۲- به بازدیدکنندگان سایت اجازه دهید از طریق RSS عضو سایت شما شوند. از این طریق به سادگی و بدون نیاز به مراجعه به سایت متوجه ارسال مطلب جدید در سایت می شوند.

۱۳- در تالارهای گفتگوی مرتبط عضو شوید : و یک لینک به سایت خودتان در امضا قرار دهید.

۱۴- مطالب را قابل فهم بنویسید : بدین ترتیب طیف وسیعی از خوانندگان متوجه منظور شما می شوند. همچنین تا حد امکان سعی کنید غلط املایی و دستوری داشته باشید.

۱۵- سایت خود را به دایرکتوری های رایگان ارسال کنید : گوگل این راه را پیشنهاد کرده است بنابراین کار صحیحی می تواند باشد. یک دایرکتوری رایگان DMOZ است اما تایید شدن در آن ممکن است بسیار سخت باشد چون ویراستاران آن ممکن است تا ماه ها تایید سایت شما را به تعویق بیاندازند.

۱۶- لینک ورودی بگیرید : سعی کنید جلب اعتماد کنید و در سایت خود در بخشی به معرفی خود و کارتان بپردازید. همچنین یک بخش تماس با ما داشته باشید. از این طریق می توانید وبمسترها را راضی کنید به شما لینک بدهند.

۱۷ – در سایت های دیگر هم فعالیت کنید : به طور مثال با ارسال مقاله به سایت های دیگر وبمستر آن سایت را راضی کنید که به شما لینک بدهد.

۱۸ – روی کلمات اصلی و کلیدی تاکید کنید : با قرار دادن آنها در تگ هدر و یا بولد کردن آنها این مطلب را به موتور های جستجو بفهمانید که این قسمت ها از اهمیت بیشتری برخوردارند.

۱۹ – به کاربران اجازه ارسال مطالب شما در شبکه های اجتماعی را بدهید : با این کار مطالب شما با سرعت بیشتری در اینترنت پخش می شوند.

۲۰ – مقاله های خود را به صورت لیست وار بنویسید : خوانندگان اینگونه مقالات را دوست دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, توسط سید علی |