سایت اختصاصی سید علی

 

شعبه دوم وبلاگ افتتاح شد

لطفا به شعبه دوم سایت هم سر بزنید.

آدرس www.thebestweblog.loxblog.com

این وبلاگ دارای امکانات بسیاری است لطفا سر بزنید.



نظرات شما عزیزان:

آریـوبـرزن
ساعت17:17---22 آبان 1394
زندگــﮯ يعنــﮯ چه؟ يعنــﮯ آرزو كم داشتن
چون قناعت پيشگان روح مكرم داشتن

جامه ــﮯ زيبا بر اندام "شرف" آراستن
غير لفظ آدمــﮯ " معنا ــﮯ آدم " داشتن

قطره ــﮯ اشكـﮯبه شبها ــﮯ عبادت ريختن
بر نگين گونه ها الماس شبنم داشتن

نيمشب ها گردشــﮯ مستانه در باغ نياز
پاكــﮯعيســﮯ گزيدن عطر مريم داشتن

با صفا ــﮯ دل ستردن اشك بــﮯتاب يتيم
در مقام كعبه چشمــﮯ هم به زمزم داشتن

تا برآيد عطر مستــﮯ از دل جام نشاط
در گلاب شادمانــﮯ شربت غم داشتن

مهتر رمز بزرگــﮯ در بشر دانــﮯ كه چيست؟
مردم محتاج را بر خود مقدم داشتن

مهلت ما اندک است وعمر ما بسیار نیست
در چنین فرصت مرا با زندگــﮯ پیکار نیست

سهم ما چون دامنــﮯ گل نیست در گلزار عمر
یار بسیار است اما مهلت دیدار نیست

آب و رنگ زندگــﮯ زیباست در قصر خیال
جلوه ــﮯاین نقش جز بر پرده ــﮯ پندار نیست

با نسیم عشق باغ زندگــﮯ را تازه دار
ورنه کار روزگار کهنه جز تکرار نیست

__مهد ــﮯ سهیلــﮯ __


مجید
ساعت4:58---6 مرداد 1393
من همینگونہ که گشتہ سپرـے خوشبختم
من بہ این زندگـے در بہ درـے خوشبختم

من نسیمم، نفس‌آرا ـے جهانِ دگران
بہ خوشـےهای جهانِ دگرـے خوشبختم

روز با وعده ـے بیهوده ـے شب خوشحالم
شب بہ امید نسیم سحرـے خوشبختم

ماهتابا! تو و دارایـے و عیشت، خوش باش
من و تنهایـے و بـے پا و سرـے؛ خوشبختم

ماهتابا! تو همین قدر کہ در بیکارـے
از سر کوچہ ـے ما میگذرـے خوشبختم

تنِ تو نقره ـے بازارِ جواهرسازیست
من بہ دیدار تو در نقره‌ گرـے خوشبختم

من همین‌ قدر کہ در حلقه ـے انگشتر شاه
دلِ درویشِ مرا هم ببرـے ، خوشبختم

من نسیمم، چہ کسـے دیده نسیمـے اهلـے؟
من همینگونہ که هستم سفرـے ، خوشبختم

روزها رفت و ازین سان بہ جهان رد شده‌ام
باز این‌ سان کہ بگردد سپرـے خوشبختم


مجید
ساعت4:08---1 مرداد 1393
▐▐گاه گاهـﮯ בل من مـﮯگیرב

▐▐بیشتر وقت غروب

▐▐آن زمانـﮯ که خـב ا نیز پر از تنهایـﮯ است و

▐▐اذان בر پیش است

▐▐من وضو خواهم ساخت

▐▐از خـב ا خواهم خواست که

▐▐تو تنها نشو ـﮯ و

▐▐בلت پر ز خوشـﮯ های בماבم باشـב


مجید
ساعت4:45---27 تير 1393
زنـבگے یـک پاבاش است،

نه یک مکافات!!!

فرصتےست کوتاه تا ببالے،بیابے،

بـבانے،بینـבیشے،بفهمے و زیبا بنگرے...

و בر نهایت בر خاطره ها بمانے...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 تير 1398برچسب:, توسط سید علی |