سایت اختصاصی سید علی
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

Am!r B!n@m
ساعت15:41---30 خرداد 1393
سلام ، من همونم که بهت گفتم به چت رومم سر بزن . میخواستم بگم ، سایتت خیلی خوشمله

میلاد
ساعت19:04---28 خرداد 1393


این متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش


مجید
ساعت16:32---28 خرداد 1393
در كــتاب چار فصل زنــدگــــے

صفــحه ها پشت سرِ هم مــے روند

هر يك از اين صفــحه ها، يــك لحــظه اند

لحــظه ها با شــاد ــے و غــم مــے روند

گريه، دل را آبــيارــے مــے كند

خنده، يعنــے اين كه دل ها زنــده است

زندگــے، تركــيب شاد ــے با غم است

دوست مــے دارم من اين پــيوند را

گر چه مــے گويند: شاد ــے بهــتر است

دوســت دارم گريــه با لبــخند را . . .


amirfcp
ساعت11:58---25 خرداد 1393
سلام.وب خوبی داری
از مطالبت خوشم اومد
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:, توسط سید علی |