سایت اختصاصی سید علی

اس ام اس خنده دار

 

157878
1

603

..و آبی...
.
.. دیــــروز دیــــدم دخــتـــر همســـایمــــون بــه یکـــی دیگــه داره متــلکــــ میــــنــدازه و بــا دمـپــایـــی طبــی افتــــاده دنـــبــالـــش.!!.
..... از وقتــــی ایـــن صحـــنـه رو دیـــدم انگـــار همــه چیــمـــو ازم گــرفتـــن ....
........الــان داغــــونمـــــا ,داغـــــــــــون .....
...!!!

فرستنده : ودیگرهیچ.....


157859
1

1132

مـرد بـاس
روزی یـه بـار بیخـود و بـی جهـت عـربـده بزنـه : عـــیــــــآل ، میـخوامـت بـه مـولــآ
زنـه هـم بگـه : پـول بـده عـشقـم ;)

فرستنده : Zᴀʜʀᴀ .^◡^.


157858
1

997

نانوایی (چند سال دیگه):
- آقا این نون ها چنده؟
- سه هزار تومن!
- از اینا سایز medium هم دارید؟
- نه فقط xlarge!
- باشه یه چند جا دیگه قیمت کنیم، مزاحمتون میشیم دوباره…

فرستنده : Avenger


157811
1

919

زن باس بجای وایمکس طرز استفده از وایتکس رو بلد باشد

فرستنده : saniiiiii


157774
1

3780

می دونین چیه
من به این نتیجه رسیدم که نیمه ی گم شده ندارم
کلأ همین یه نیمه ام
کسی مثل من هست آیا=لایک
کسی مثل من نیست=لایک
خوب شما چیکار دارین من یه جوری متوجه می شم کی مثل من هست کی نیست...شما لایک تو بکن. . .

فرستنده : kia


157764
1

2897

قابل توجه اعضای قد بلند 4 جوک

.
.
.
.
.
.
.
.

. آیا می دانستید بلندی قد، باعث شیرینی آدم ها میشه؟!
اصلا روایت داریم که:
قد یارم بلنده
شیرینه مثل قنده! :))))

فرستنده : Sara.Tn


157757
1

1340

مورد داشتیم پیرزنه پل هوایی رو دیده گفته : اتوبان که میگن همینه!!!

فرستنده : خواهر نگین


157748
1

1150

رفتم پیش دکتر.....بهم گفت مریض شدی!!
گفتم:پ ن پ اومدم ثبت نام یارانه!!!

فرستنده : من و تو


157722
1

1966

چیه هی میگین لایک کن لایک کن
خسته ام می فهمی خسته



157698
1

1703

یکی نیست بره به این پشه ها بگه
د اخه کصااافت تو که خونتو خوردی .......بگیر ی گوشه بشین انقدر دورنزن دو دقه دیگ دوباره گشنت بشه!!!!

فرستنده : BeHnAz


157673
1

1199

یه سوالی شدید مغزمنو در گیر خودش کرده:
وقتی کنترل با صدا ، کانال عوض میکنه میگیم کنترل اتوماتیک.
وقتی با دست کانال عوض میکنه میگیم کنترل دستی.
اما وقتی با پا روی دکمه هاش میزنیم و کانال عوض میکنیم چی باید بگیم؟

فرستنده : رضاایری


157640
1

1404

..و آبی...
.
.. ایـــن دختـــــرِ همســــایــه ی مـــا کلیـــپســــش گمـــــــشده
...... الـــان نشستــــه تـــویِ حیــــآط خـلـــوتــــ و داره گــــریـــه میکنــــه
..و میـــــزنــه تـــویِ ســـرشُ میگــــه :
........ بـــــــی تــــو , بــــا خـــاطــــراتـــتـــــ چـــه کــنـــم ..^ــــ^..!!!
.. آغـــا تحـــــــریـــمـیــم , تحـــــــــــریــم....*ـ^

فرستنده : ودیگرهیچ.....


157637
1

1459

یارو لب تابشو آورده واسش ویندوز عوض کنم گفت: ببخشید ویندوزش خراب شده میتونید درسش کنید ؟
گفتم: ویندوزseven بوده ؟
خیلی جدی کفت: نه ویندوز هفت!!!
تازه بعد نصب اومده می گیه: اگه میشه ارائه 2010 هم روش نصب کنید !
منظورش power point بود!

فرستنده : saniiiiii


157636
1

3518

به مامانم میگم کاشکی مادربزرگ برام ی چادر سفید از مکه میاورد!
اهی کشید وبانگاهی عمیق گفت:ینی باچادرسفید بختت باز میشه ترشیده؟
ایا 19سالگی سن ترشیدگیست؟
ایا شکستن دل یک ترشیده کار خوبیست؟
میگن دعای ترشیده ها زود میگیره پس لایک کن تا برات دعانکردما!

فرستنده : sanaz74


line gif
 

اس ام اس خنده دار


157522
1

1014

اونقد بدم میاد از این رفیقایی که وقتی بهت احتیاج دارن سراغت میان من یکیشو دارم کسی نمی خوادش اعصابمو خورد کرده

فرستنده : گرگراک


157505
1

1288

اگر تو زندگی کمی احساس خوشبختی کردید
مطمئن باشید که جلو دوربین مخفی هستید
یه لبخند بزنید و برید دنبال بدبختی هاتون :|

فرستنده : سایپا.مطمئن


157492
1

1781

عاغا کی مث من اینقدر شیر مرد ک فرداش امتحان ریاضی هماهنگ کشور داره ،نشته تو ۴جوک داره پست هارو لایک میکنه؟
لایک کنید بینم چند نفر هستید



157456
1

1259

دیروز رفتم سر یخچالمون،
تا درشو باز کردم یه پشه درحالی که داشت فوش میداد ازش خارج شد!!!!



157431
1

1306

بسلامتى پسرى که ديد دوس دخترش ابروشو شيطونى ورميداره



خودش رفت تتوکرد!



157382
1

982

دیالوگ خاطره انگیز مجموعه پایتخت :
اوس موسی: چار ساعته موخام بُرُم مُستراح روم نِمِشه یکی ر بیدار کُنم بُکُم مو رِ ببر.. مو تا حالا سر بار کسی نبودُم، مگه مستراح درد کمیه؟
نقی: یه زحمتی بکش نیاز به دستشویی پیدا کردی اسم ای دستشویی ر جلوی کسی نبر. بده دیگه، هی می‌گی نقی، نقی.
اوس موسی: یعنی چی بُگُم دستشویی ندارُم؟ ماخای بُگُم سرویس دارُم؟
نقی: نه، مثلا بگو خسته نباشید.
اوس موسی: ها، نقی جان! خسته نباشید.

فرستنده : Game of Thrones


157356
1

1565

یه خیابونی تو ایتالیا هست به نام کاری، تاکسیا که رد می شن ملت داد می زنن سرِ کاری … راننده ها هم فحش می دن و می رن.

فرستنده : M.R_G


157330
1

868

سلام
من موندم،آخه الآن فصل سرماخوردن و گلو درده :‏|‏
پس تکلیف اون آلوچه ها چی میشه؟ :‏(‏
و من الله توفیق :‏|‏

فرستنده : hadi 741125


157308
1

649

با پسر عمم نشسته بودیم بنده خدا داشت تعریف میکرد:که رفته بودیم داخل صف !!!!!!!!!!!!بدبخت میخواست بگه از بس هل دادن له شدیم گفت از بس له دادن هل شدیم!!!پسر عمه هس من دارم؟؟؟؟؟

فرستنده : عشق داداشی


157294
1

756

ببین با “کیا” شدیم 75 ملیون
با هیوندا بود میشدیم 135 ملیون
یا مثلن جنسیس بود میشدیم 250 ملیون
خیلی پیچیده س

فرستنده : عمرا اگه بگم


157253
1

874

قلب بعضیا هم بوی پا میده.
.
.
.
.از بس همه در حال رفت و آمدن توش. وااااالاااا

فرستنده : **moones**


157251
1

957

هــواکـشِ تـوالـت چـیـسـت :
.
.
.
.اصلـی تـریـن وظـیـفـه‌ی هـواکـش تـوالـت تـولـیـد صـداسـت بـرای آرامـش خـاطـر

شـخـص مشـغـول در محـل و همـچــنـیـن سـایـر وابسـتـگـان در خـارج

بـه جـان خـودم .................... بـو بـهـانـه‌سـت .. کـه ره گـم نشـود :D



157153
1

770

دختره خواسته عشقش یکم نگرانش بشه و دلش براش تنگ بشه گوشیشو یه ساعت از دسترس خارج کرده" پسره هم اونقد نگران دختره شده که به مدت یک هفته گوشیشو خاموش کرده تا دیگه از این غلطا نکنه :)

فرستنده : pedram-barca


157137
1

1555

یه خواهر زاده دارم هر وقت میرم خونشون ته چین مرغ درست میکنم و اون هم بلافاصله میگه اه اه باز کثیف پلو درست کرده
من نزدیک 2 ساله دارم همه ی نوشته های اینجا رو میخونم ولی هیچ وقت عضو نشدم امروز با خودم گفتم من که انقد این بچه ها رو میشناسم چرا عضو نشم برا همین مزاحمتون شدم
حالا اگه مزاحم نیستمم ببینم یه لایک مهمونم میکنین؟

فرستنده : سیده منصوره


157095
1

1280

فقط ما ایرانیا تو این موقع از سال
پتو رو تا رو سرمون میکشیم و زیر باد کولر میخوابیم :)

فرستنده : پروانه 73


 

اس ام اس خنده دار


156896
1

520

دکتر مثبت میگوید: دایره زندگی مربعی است که سه ضلع دارد : عشق و محبت ! ایشون در حال حاضر هم در حال نشر کتاب (( چجوری میشه که اینجوری میشه)) میباشند منتظر خبرای بعدی باشید ! :|

فرستنده : دکتر مثبت


156877
1

688

سال 2020 :
معلم جغرافی : اصلی ترین عامل پاره شدن لایه ی اوزون چیست ؟؟؟؟
شاگرد : اقا اجازه ؟؟؟ کلیپس !!!!!!!!!!!!!

فرستنده : donya76


156867
1

621

از بس هیچی تو یخچال خونه ما پیدا نمیشه یه آن به سرم زد برم غذای ماهی آکواریوم رو بزنم بر بدن ، رفتم دیدم ماهیمون از گشنگی مرده !

فرستنده : amir masoud


156828
1

745

پسره متولد81پست گذاشته:
"زندگى تمامش کن؛خسته ام ازين همه سياه بازى"
سياه بازى!
فک کنم بازم با مداد چشماى مامانش برا خودش سبيل گذاشته°_°



156821
1

738

زیر بار مشکلاتت له میشی میگن برو خدا رو شکر کن سالمی، مریض میشی میگن خدا رو شکر کن زنده ای، میمیری می گن خوب شد مرد راحت شد :|

فرستنده : شاهین0


156772
1

829

غمگینم
.
.
.
.
همانند دخنری که پاشنه میخی کفشش گیر کرده لای ریل های پله برقی !!!!!!!!!!!
:)))))))))))

فرستنده : Game of Thrones


156713
1

6199

یکی از هیجانات زندگیه من به روز رسانیه تعداد لایکهامه. آدرنالینم فوران میکنه!!

فرستنده : مهتاب .:.


156697
1

720

ایـــران کشـــوری است که مردمش پس از خســـتگی مفرط ناشی از سه ماه خواب سنگین زمستـــانی، سیزده روز خوب استراحت کرده و سـپس وارد سه ماه چرت بهـــاره می شوند تا برای سه ماه تفریح تابستـــانی آمـــاده شـــونــد!

فرستنده : دخـــی (kami)


156623
1

1001886

دخـتره داشـت تـو کـافه کـاپـوچینـو میخـورد ، یـه پسـره اومـد یـه کـاغذ تـا شـده انـداخت رو میـزش و رفـت !! دخـتره خیـلی بـا خودش کلـنجار رفـت کـه کـاغذ ُ بـرداره یـا نـه ، آخـر برداشـت و گـذاشـت لـای دفـترش . شب تـو اتـاقـش از خـودش پـرسید : آیـا ایـن پسـر میـتونه آغـاز راه خـوشبـختی مـن بـاشه ؟ بـالـا خـره دل بـه دریـا زد و کـاغذ ُ بـاز کـرد و بـا کمـال تعجـب دیـد کـه روی کـاغذ بـا خـط زیبـا نوشتـه شـده :
.
.
کـاپـوچیـنو رو بـا نـی نـمی خـورن بـزغـاله :|
^ـــــــــــــ^

فرستنده : Zᴀʜʀᴀ .^◡^.


156488
1

618

اعتراف میکنم اولین بار که روزه گرفتم فک میکردم اب دهنتو اگه قورت بدی روزه ت باطل میشه... برا همین همیشه دهنم خشکه خشک میموند :))

فرستنده : oscar.0_o


156413
1

1049

خـدایـا مـرا نمـیران تـا اون روزی کـه ایـن جملـه رو بشـنوم از دهـن مـامـانـم :
بسـه دیـگه دختـرم چقـد درس میـخونی ، بیـا یکـم اسـتراحـت کـن . هلـاک شـد بچـم :|

فرستنده : Zᴀʜʀᴀ .^◡^.


156398
1

638

هه.کمر مرد رو هیچ چیز .هیچ چیز ...
!نمیتونه خم کنه!
.
.
.
.
ب ججز ی مراقب (بزارید این دهن بسته بمونه دوستان...!)سر جلسه.خخخ
خخخ و مرگ .یکی نیس ب من بگه شهریوری شدی .میخندی؟؟!
کارم از لایک گذشته.شماره حساب میدم پول بریزید خخخ(درد)

فرستنده : NAVID SBR


156352
1

498

آقا اين مخاطب خاصه ماداريم
ميخاد مشمابكنه تو كفشش يوقت كفشاي نايكش خيس نشه تو اين بارون
اي خدااااا

فرستنده : انگشترفيروزه


156346
1

415

متاسفانه در پی به آتش کشیده شدن روسای قبایل گویا، صدای جمع کثیری از شخصیت های کارتونی رو از دست دادیم.
بیگلی بیگلی، پت پستچی، گلاو ...
اون چند نفری هم که حرف نمی زدن بره ناقلا، تام و جری، پلنگ صورتی ...

فرستنده : nell


156305
1

543

ﺳﻮﺳﮑﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﺍﺯ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩ ﺑﺎﻻ‌ ﻣﯽ ﺭﻓﺖ،ﻣﺎﺩﺭﺵ ﮔﻔﺖ:ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩ ﻣﺠﺎﺯﯾﺖ ﺑﺮﻡ...

 

فرستنده : پروانه 73



 

line gif 

اس ام اس خنده دار

 

156291
1

693

آقا کیف پول من مثل پیازه ، بازش که میکنی گریت میگیره!!!!!



156272
1

471

اقا من یه مغازه باز کردم توش هیزم تر میفروشم
مشتری ثابتم هم مسول 4 جوکه
اصن هررچی هیزم خیس تر باشه من جدا میکنم واسه ایشون
یعنی پست میذارم لایک میخوره بالای 2000تا البته از نظر خودما
واسم میزنه بیشتر تلاش کن
اقا من خستم خسته میفهمی؟؟؟

فرستنده : پروانه 73


156227
1

670

اقا این بچه های مردم کی ان که همه ازشون راضین و تعریف میکنن

فرستنده : POUYA.M


156144
1

525

منم یه موقعی عزیز دل یه نفر بودم :((( . . . . .. . .. . . . الان عزیز دل همه ام :))))))))))))) حتی...



156103
1

620

نامزدم عاشق فوتباله، اونم فوتبال آلمان! برای اینکه دیگه نگاه نکنه، وانمود کردم عاشق گواردیولا (سرمربی بایرن مونیخ) هستم! گفتم عجب هیکلی! عجب تیپی! چقدر تو دل بروئه! چقدر با کلاسه و.....
نتیجه کارم این بود که حالا قبل فوتبال بایرن بهم اس میده بشین فوتبال ببین، گواردیولا را هم نشون میده هاااا!
فک کنم وقتی غیرت تقسیم میکردند نامزدم داشته فوتبال میدیده، نرفته تو صف!!!

فرستنده : لیلا


156100
1

423

تو این فیلمای ایرانی دیدید دو نفر بعد سالها به هم میرسن همو بغل میکنن و جمله کلیشه ای و همیشگی رو به کار میبرن:چقدر عوض شدی عزیزم و از این حرفا....
تو فیلم ستایش 2عاطفه ستایشو ببینه با چه رویی میخواد این جمله رو بگه نمیدونم.......
بنظرتون روش میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : ملاحت


156047
1

549

آرمین 2afm اعلام کرد دیگه هیچ آهنگی نمیخونه،
چون از وقتی تن تاک خریده مشکلش با دخترا حل شده!!!

فرستنده : ๓๏ђค๓๓ค๔


156038
1

431

آيا مي دانستيد
.
.
.
.
.
.
.
.
شست و شو يعني پرسيل؟!
نه خدايي مي دونستين؟
حال كردي اطلاع عموميت بردم بالا!
D:

فرستنده : Amir_116


156011
1

403

مخاطب خاص طرف:
دست پختت خیلی خوشمزس واقعا کیف کردم مثه...مثه...
دختره:خری ک تی تاپ بخوره...درسته؟؟؟
قیافه پسره0_0
قیافه دختره:مورد داشت پخش نمیشه:))))))))))))))

فرستنده : asaljoooojoooo70


155949
1

346

هممون قبول داریم که از بزرگترین لذت های زندگی
اینه که بریم توی گوشی یه بدبختی که یکسال بازی کرده چهل و نه هزار تا سکه جمع کرده
که تو ماشین بازی گوشیش یه ماشین پنجاه هزار سکه ای بخره و کل پولی که
جمع کرده رو واسش خرج چیزای الکی کنیم!
لذت داره ها....!

فرستنده : W O O D B E R R Y


155939
1

390

یه نوع سرطان شایعی هست که اکثر مردا میگیرن ،
اسمش زنه !

فرستنده : بچه های ملایر


155896
1

707

قبول دارین
وحشتناک ترین دیالوگ مادرها تو خونه:
.
.
.
.
.
بیا اینجا ببینم این چیه؟؟؟!
ادم سکته می کنه بخدا...!!@

فرستنده : دخمل خوب


155893
1

657

شب خواستگاریت
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دندون درد نگیری صلواااااات
دیدم که میگم والا..........

فرستنده : ستاره شب


155857
1

667

میگم یه وقت زشت نباشه ما بااین جوجه خروسا سر و سری نداریم و تنها می گردیم تا به وقتش شونه به شونه ی مرد زندگیمون راه بریم



155817
1

1002

ﺍﯾﻨﻘﺪﯼ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺎﺑﺎﯼ ﺗﺘﻠـــﻮ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﺍﺯ ﺑﺎﺑﺎﯼ ﺧــﻮﺩﻡ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ :)) والـــــــــــــا..




اس ام اس خنده دار


155727
1

985

بعضی از این دخدراااا....
.
.
.
.
.
.
ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺳﯿﺐ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺭﻭ ﺩﺭﺳﺘﻪ ﻗﻮﺭﺕ ﻣﯿﺪﻥ(دیدم که میگماااا)
ﺍﻣﺎ بیرون ﺗﻮ ﻣﻠﻊ ﻋﺎﻡ ﯾﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﭼﯿﭙﺲ ﻧﺎﺯﮐﻮ
ﺑﺎ 8ﮔﺎﺯﻭ 2 ﺗﺮﻣﺰ ﻭ 3 ﺗﺎ ﻧﯿﻢ ﮐﻼﺝ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ!

فرستنده : nosdaranamos


155716
1

948

هر موقع واسه جمله “میخواستی منو به دنیا نیارید”
که قراره از بچه م بشنوم جواب مناسبی پیدا کردم،
زن میگیرم!

فرستنده : عمرا اگه بگم


155702
1

514

آقا داداشم می خواست تمرین کنه ک دستش سریع بشه واسه تایپ..
دو ساعت داشت می گشت دنبال حرف "ژ" رو کیبورد...اومدم بهش میگم حرف ژمی خوای چیکار؟؟؟
میگه می خوام بنویسم پزشک..تازه چند بار هم هجی کرد میگم پزززززششششک
من .......
پزشک...........
داداشم..
البته بگم آ: عاداششقشم.بهترین داداش دنیاست...

فرستنده : lalali


155697
1

1324

ﻧﯿﻤﻪ ﯼ ﮔﻢ ﺷﺪﺗﻮﻥ ﭘﯿﺶ ﻣﻨﻪ
.
.
.
.
.
ﻻﯾﮏ ﻣﯿﮑﻨﯽ ؟
ﯾﺎ ﺑﮑﺸﻤﺶ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮ ﻧﺼﻒ ﺑﻤﻮﻧﻰ

فرستنده : دخـــی (kami)


155631
1

790

پست گذاشتم:
هنگامی ک مردم روی سنگ قبرم بنویسید:اولین باری نبودک مرد...
طرف کامنت گذاشته:
آره بابا کارش بود همش خودشو به مردن میزد......:)))))))))))))))))

فرستنده : asaljoooojoooo70


155586
1

1060

بس که کنکور رو تو این مملکت گنده کردن، هرکی میره دانشگاه فکر میکنه آدم شده… .

فرستنده : شاهین0


155582
1

757

بر اساس یافته دانشمندان آلمانی : نشستن کنار یک فرد زیبا به مدت 5 دقیقه برای سلامتی مفید است و کلسترول خون را کاهش میدهد و از ابتلا به بیماری های مزمن جلوگیری میکند،، حالا هرکی میخاد 5دقیقه پیشم بشینه من مشکلی ندارم مهم سلامتی رفقاس ..!

فرستنده : fatima


155572
1

982

یکی از تفریحات دوران کودکیم این بود که چندتا لیوان آب میخوردم. بعد دراز می کشیدم و شکممو تکون می دادم
از تو شکمم صدای آب میومد!
احساس سواحل صخره ای بهم دست میداد

فرستنده : nosdaranamos


155486
1

591

هواپیمای مالزی هنوز پیدا نشده !!!!!!
هیچی دیگه همین؛ گفتم یادآوری کرده باشم خخخخخخخ
مدیر ستاد "یادآوری گمشده ها، فراموش شده ها و از یاد رفته ها"



155484
1

1559

دوران نامزدی (برای دخترا) چه زمانی است؟
.
.
.
.
زمانی ک هیچ کس مخارجتو ب عهده نمیگیره ولی سر اینکه اختیارت با کیه دعواست :|



155376
1

458

پشت سرهرمرد موفق یک زن ناموفق است
که نتونسته مانع موفقیت مردبشه.
وپشت سر هر مرد ناموفق یک زن موفق است
که موفقیتش دلی<

نظرات شما عزیزان:

forqan
ساعت10:54---3 تير 1393
سلام وب خوبی را شروع کردیدن انشاالله غنی تر اش بکنین .

مجید
ساعت4:53---3 تير 1393
خواهــے چو خلیل کعبه بنیاد کنــے ؟

و آنرا به نماز و طاعت آباد کنــے ؟

روزــے دو هزار بنده آزاد کنــے ؟

به زان نبود که خاطرــے شاد کنــے


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 تير 1393برچسب:, توسط سید علی |